Новини

    Тиждень природничо-математичних наук

    У школі - Тиждень «природничо –математичних наук»



           З 21 по 28  січня у школі проведено Тиждень природничо-математичних наук.    Відкриття тижня відбулося під час загальношкільної лінійки, у ході якої учні 5-11 класів  ознайомилися  з планом його проведення. Учениці Каспрук Анна (6 клас) та Вусик Оксана (8 клас) у віршованій формі презентували навчальні предмети і розповіли про їх значення у житті людей. Кожен класний колектив отримав «предметний комплект» кросвордів.

            Одразу ж після лінійки школярі взялися розгадувати кросворди. «Пальму першості» отримали одинадцятикласники, які правильно розгадали всі кросворди, за що і отримали подяку.

        З учнями 5 і 6 класів  проведено гру «Найрозумніший», мета якої - розвиток творчих здібностей,  логічного мислення, швидкості реакції, підвищення  інтересу до математики.

       Усі учні взяли активну участь у грі, показали обізнаність, виявили активність, уміння логічно мислити і знаходити вихід зі складних ситуацій . Звання «Найрозумніший», відзнаку та грамоту вибороли  Барчук Олександр (5 кл), Люта Вікторія (6 клас)

     

            Крім того, учні 5-6 класів переглянули  змістовну презентацію «Математичні цікавинки ».

     

     Восьмикласники  ознайомилися з «Цікавими фактами про Піфагора», які їм презентувала  учениця

     9 класу Каспрук Аліна.  А ще вони переглянули фільм про теорему Піфагора.

          Учні 9 і 11класів разом із учителем Матвієнко Т.В. підготували і обговорили «Цікаві факти про видатних математиків».

     

          З учнями 5-11 класів учителем Мартинюк В.В.  проведено виховні заходи з біології та хімії. Їх мета-розвиток, поглиблення, узагальнення знань учнів з хімії та біології, розвиток швидкості їх логічного мислення, уміння узагальнювати і  порівнювати, працювати в колективі.     

     

     

        П’ятикласники ознайомилися з презентацією «Земля, на якій ми живемо», матеріал презентації не лише дав змогу учням поглибити власний світогляд (вони багато цікавого і несподіваного побачили і почули про навколишнє середовище), а й мав великий вплив на формування їх екологічного світогляду .     

     

          Конкурс  «Цікава біологія», проведений між  командами учнів  7 класу, довів, що семикласники мають належний рівень знань. Крім того, він  сприяв вихованню  в учнів пізнавального інтересу до біологічної науки. І, як результат, школярів  нагороджено грамотою за активну участь у проведенні Тижня природничих наук.

             Гру «Найрозумніший» ( із використанням навчальних матеріалів з хімії та біології ) проведено з дев’ятикласниками.  Учні  виконували  різні види завдань і виявили високий рівень підготовки та вміння аналізувати негативні наслідки науково-технічного прогресу. Звання «Найрозумніший» виборола Бондар Марія, яка отримала грамоту.

       Турнір юних інтелектуалів допоміг  восьмикласникам  перевірити свої знання з біології та хімії, виявив їх уміння мотивувати власну позицію, захищати власну думку, працювати в колективі.

         Перемогу отримала команда «Хімік» . Найактивніших учнів  нагороджено  подякою за перемогу в грі.

        Із метою поглиблення знань з біології та хімії, з учнями 10,11 класів  проведено інформаційний урок «Цікаві дослідження та відкриття». Школярі отримали багато цікавої інформації , яка сприяла вихованню інтересу до предмету.

       У ході тижня учителем Ліщишиним В.В. були проведені і заходи з фізики, астрономії та інформатики, до участі в яких  залучені учні 7-11 класів.

        Школярам були запропоновані інтелектуальні конкурси, у яких вони виявили пощукові творчі здібності в галузі фізики, астрономії та інформатики. Учні із задоволенням виконували кожне завдання, поєднуючи при цьому знання з даних предметів і удосконалюючи  вміння та навички.

         Брейн-ринг з фізики проведено між учнями 7- 9 класів. Мета гри – узагальнення та систематизація знання з предмета, вироблення навичок використання  отриманих знань під час пояснень фізичних явищ та розв'язування задач, виконання практичних завдань. Виховний момент цього заходу полягав у залученні школярів  до нових форм роботи і в розвитку вміння орієнтуватися у нестандартних ситуаціях, у формуванні наукового світогляду.

        Усі  команди  показали високий і достатній рівень знань з фізики, проте кращою була команда 8 класу «Ньютони», яка і здобула перемогу.

         Вікторину з фізики «Найрозумніший» проведено між учнями 9-11 класів. Мета гри -  формування вмінь учнів працювати «сам на сам» зі своїми знаннями, розвивати логічне мислення. Гра сприяла  виховуванню в учнів пізнавального інтересу до фізики як науки. Перемогу виборола команда девятикласників «Фізики».

     

        Під час гри з інформатики «Слабка ланка» учні 7-11 класів виявили свої творчі й інтелектуальні здібності, показали самостійність та наполегливість, уміння працювати у команді, почуття відповідальності.    

     

       Кращою  була команда 8 класу «Хакери», яка і здобула перемогу. Гра зацікавила учнів і сприяла вихованню в учнів  інтересу до вивчення інформатики.

       Учителем географії Кудирко І.В. проведено гру «Географічна показуха». У грі брали участь дві команди учнів 8 класу – «Граніт» та «Діамант». Учасники команд  показували жестами назви міст і сіл України, решта мала відгадати значення пантоміми. Школярі розгадували підготовлені командами ребуси та зашифровані слова. Малювали та відгадували назву пісень.

         Команди показали свої знання на високому рівні та набрали однакову кількість балів. Перемогла, як кажуть, дружба.

         Серед двох команд учнів 7 класу – «Амазонці» та «Дослідники» проведено гру «Географічний ринг».

        Учасники команд відповідали на питання, що стосувалися материків та океанів нашої планети. Із невеликою різницею у балах перемогла команда «Амазонці».

        Гра «КВК» між командами «змішаних»  учасників (учнів 5-11 класів) «Усмішка» та «Капітошка» ознаменувала кінець Тижня природничо-математичних наук.

       Кожна команда підготувала візитку. Учасники гри відповідали на запитання, придумували і складали слова, які містили  предметні терміни, майстрували годівнички з підручного матеріалу, відгадували слова, малювали тварин за допомогою математичних знаків та карту Африки із закритими очима. Конкурс кмітливості, ерудиції і спритності було проведено між капітанами команд.

       Під час пауз  шестикласники розігрували математичні сценки «Весела перерва», а учні 8 класу виконали пісню. Для вболівальників були підготовлені змістовні запитання і хімічні досліди. Гра закінчилась перемогою команди «Усмішка», яка отримала грамоту та солодкі подарунки.

        Тиждень природничо-математичних наук сприяв вихованню в учнів зацікавлення предметами, рівень його організації і проведення отримав високу оцінку дирекції школи.

                                              Учениця 9 класу, член  гуртка «Літературна студія» Каспрук Аліна



    17.02.2015 | Aдмін

    Вернутись назад
Всі новини

Контакти

Адреса:м. Гнівань, вул.Витавська, 7

Тел.(04355)3-45-16:

Email:gn3@ukr.net